niedziela, 12 sierpnia 2012

Moje Róże


Kochane dziękuje za to, że tak wytrwale czekacie i tu zaglądacie,
 po to aby zobaczyć moje prace.
Same wiecie są wakacje ,pora słoneczna no to i  korzystamy. Ale i odwiedziny rodziny zmusiły mnie do tego, że moje aniołeczki poszły na drugi a może i na trzeci plan.
 Najpierw uszyłam ich ciałka, no i tak sobie to z tydzień albo i dwa leżało.
Ale już są!!!
No może nie wszystko, ale te co zrobiłam już wam kochani pokazuje...
 no i mam wielka nadzieje że je skomentujecie,... bo tego materiału mam dość dużo ... dziękuje bardzo mojej teściowej ,która go aż z Polski do mnie taszczyła :)
  




4 komentarze:

  1. No, nareszcie ... Kolejne cudne Anioły mogą pokazać się publicznie. Niech wdzięczne będą teściowej :-) Cudne! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. siostra pamietaj ze jak przyjedziesz to ja zamawiam jedna;) super robótka :) A.W

    OdpowiedzUsuń